• Schade.

    Voor de berijder.

Schade? Wij lossen het voor je op!
Niemand vindt het leuk om schade te rijden. Het kan de beste overkomen. Daarom is het goed om te weten wat je moet doen bij schade. Het is belangrijk om binnen 48 uur de schade schriftelijk bij ons te melden. Sommige verzekeraars accepteren geen schade meer ná deze termijn.

We stellen je graag op de hoogte van de te volgen procedures:

  •  Vul samen met de tegenpartij het Europees Schadeformulier in en onderteken het beiden;
  •  Vergeet de achterkant van het schadeformulier niet. En doe nooit toezeggingen aan de tegenpartij;
  •  Noteer de namen van eventuele getuigen. Medepassagiers zijn ook geldige getuigen;
  •  Neem indien mogelijk ook foto’s van de situatie en de schade;
  •  In sommige situaties is het noodzakelijk om direct aangifte te doen bij de politie, bijvoorbeeld bij diefstal;
  •  Stuur het Europees Schadeformulier per mail naar info@dlm.nl of per post
    naar DLM | Dé Lease Maatschappij, t.a.v. de afdeling After Sales. Het adres is
    Hoevestein 6, 4903 SC Oosterhout;
  •  Bel gerust naar +31 (0)162 76 07 60 als je er niet uitkomt, dan kunnen wij je helpen en snel anticiperen.
    Je kan ook de DLM alarmcentrale bellen op het nummer 088-0404 500.

Zodra je je schade hebt gemeld laten we je zo snel mogelijk weten waar je terecht kan voor herstel. Het door ons aangewezen schadeherstelbedrijf zorgt voor het ophalen, repareren en terugbrengen van je auto. Indien nodig kun je gebruikmaken van vervangend vervoer. De kosten voor de eerste 24 uur zijn voor de werkgever of berijder.