Schade melden.

Schade? Wij lossen het voor u op!

Schade rijden is nooit leuk, maar kan iedereen gebeuren. Daarom is het goed om te weten wat u moet doen bij schade. Belangrijk is dat u schade binnen 48 uur schriftelijk bij ons meldt. Sommige verzekeraars weigeren namelijk na overschrijding van deze periode schade aan te nemen.

We stellen u graag nog even op de hoogte van de te volgen procedures:
Klik hier voor het schadeformulier.

 

  • Vul samen met de tegenpartij het Europees Schadeformulier in en onderteken het beiden;

  • Vergeet de achterkant van het schadeformulier niet. En doe nooit toezeggingen aan de tegenpartij;

  • Noteer de namen van eventuele getuigen. Ook medepassagiers zijn geldige getuigen;

  • Neem indien mogelijk ook foto's van de situatie en de schade;

  • In sommige situaties is het noodzakelijk om direct aangifte te doen bij de politie, bijvoorbeeld bij diefstal;

  • Stuur het Europees Schadeformulier per mail naar info@dlm.nl of per post naar DLM | Dé Lease Maatschappij, t.a.v. de afdeling Operations.  Het adres is Hoevestein 6, 4903 SC Oosterhout.
  • Bel gerust naar +31 (0)162 760 760 als je er niet uitkomt. Dan kunnen wij u helpen en snel anticiperen. U kunt ook VDH 24 uur alarmcentrale bellen op het nummer +31 26 355 33 44.

 

Na aanmelding krijgt u van ons zo snel mogelijk te horen waar u de schade kan laten herstellen. Het schadeherstelbedrijf zal er dan voor zorgen dat uw auto wordt opgehaald, hersteld en retour wordt gebracht. Vervangend vervoer is altijd mogelijk waarbij de eerste 24 uur altijd voor rekening van de werkgever/berijder zijn.

DLM | DÉ LEASE MAATSCHAPPIJ
Sluiten