Bij Koffiemax en DLM draait alles om jou.

Jouw werkdag draait om klanten blij maken met heerlijke koffie. Of je nu onderweg bent naar een klant of terug gaat naar kantoor, we willen dat je zonder zorgen blijft rijden. Op deze pagina vind je alles wat je nodig hebt: van pechhulp tot onderhoud en schade.

 

Contact alarmcentrale

Heb je pech of schade? Bel meteen onze alarmcentrale: 088-0404 500
We zorgen ervoor dat je weer verder kunt, waar je ook bent. Denk aan: het weghalen van je auto, vervoer naar de dichtstbijzijnde reparateur en hulp.

 

Contact DLM

De auto waarin je rijdt komt van DLM. Loop je ergens tegenaan? Eén belletje en we helpen je verder: 0162760760
Hoevestein 6
4903 SC Oosterhout NB

DLM alarmcentrale.

De DLM alarmcentrale staat klaar om je bij pech of schade te ondersteunen met als doel je snel weer op weg te helpen. Ze zorgen dat je veilig op je bestemming komt, regelen het weghalen van je auto van de pechlocatie, brengen je naar de reparateur en helpen bij taalbarrières in het buitenland.

Zowel in binnen- als buitenland kan je rekenen op een uitgebreid netwerk van betrouwbare partners, zoals pechhulp, bergers, verhuurbedrijven en taxibedrijven. Zij kunnen snel ingeschakeld worden. Dit zorgt ervoor dat we je altijd een geschikte oplossing bieden om je reis voort te zetten.

Bij problemen of schade is de DLM alarmcentrale bereikbaar op: 088-0404 500

Schade melden.

Niemand vindt het leuk om schade te rijden. Het kan de beste overkomen. Daarom is het goed om te weten wat je moet doen bij schade. Het is belangrijk om binnen 48 uur de schade schriftelijk bij ons te melden. Sommige verzekeraars accepteren geen schade meer ná deze termijn.

Zo werkt het:

  •  Vul samen met de tegenpartij het Europees Schadeformulier in en onderteken het beiden.
  •  Vergeet de achterkant van het schadeformulier niet. En doe nooit toezeggingen aan de tegenpartij.
  •  Noteer de namen van eventuele getuigen. Medepassagiers zijn ook geldige getuigen.
  •  Neem indien mogelijk ook foto’s van de situatie en de schade.
  •  In sommige situaties is het noodzakelijk om direct aangifte te doen bij de politie, bijvoorbeeld bij diefstal.
  •  Stuur het Europees Schadeformulier per mail naar info@dlm.nl
  •  Bel gerust naar +31 (0)162 76 07 60 als je er niet uitkomt, dan kunnen wij je helpen en snel anticiperen. Je kan ook de DLM alarmcentrale bellen op het nummer 088-0404 500

Zodra je je schade hebt gemeld laten we je zo snel mogelijk weten waar je terecht kan voor herstel. Het door ons aangewezen schadeherstelbedrijf zorgt voor het ophalen, repareren en terugbrengen van je auto.

Reparatie en onderhoud.

Reparatie nodig? Geen probleem! Je kan, als het zover is, gewoon zelf een afspraak maken bij een officiële dealer van het merk van de auto. Dit kan bij iedere dealer bij jouw in de buurt. De auto hoeft daar niet persé vandaan te komen. De lokale autodealer regelt alles wat er verder bij komt kijken.

Banden.

Voor optimale veiligheid zijn goede banden cruciaal. Het is daarom belangrijk dat je banden in topconditie zijn. Een goede bandenspanning is belangrijk. Het verbetert niet alleen je rijervaring, maar bespaart ook brandstof én het vermindert slijtage. Je kan op een simpele manier zelf de profieldiepte van je banden controleren, namelijk met een euromunt. Wanneer het gouden randje zichtbaar is, dan is het tijd voor een garagebezoek. In dit geval is er minder dan 3 mm profiel aanwezig.

Maak hier eenvoudig én snel online een afspraak met onze partner Profile om je banden te wisselen.

 

Ruitschade en inbraak.

Een ster in je voorruit? Het is van belang om snel actie te ondernemen om te voorkomen dat de ster groter wordt. Deze kan namelijk snel een barst worden door bijvoorbeeld temperatuurwisselingen.

Neem bij ruitschade zo snel mogelijk contact op met 123RUIT.nl via het landelijk servicenummer: 088-1850 500

Inbraak?
Bij inbraak in je auto meld je dit meteen bij de politie. Voor hulp kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week de DLM alarmcentrale bellen op 088-0404 500